Gülşen Bana Askindan Öte Köy Yok Şarkı Sözü

Gülşen Bana Askindan Öte Köy Yok Sözleri Gülşen Bana Askindan Öte Köy Yok Şarkı Sözü

Gülşen Bana Askindan Öte Köy Yok Şarkı Sözleri

Korkularim var içimde birde heyecan
ne yalan söyleyeyim
halim perisan
hiç böyle oldunmu diye bana bir sorsan

sakinim duruldum degistim yaninda inan
bencil diilim huysuz diilim
kiskanç diilim desemde inan
hayir hayir inanma çünkü hepsi yalan

hiç sansim yok düstüm eline
korkma zir deli olsamda zararim kendime
bak bu dünya cennet kimine göre
bana askindan öte köy yok gitmem bi yere

Bu yazı Şarkı Sözü içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

