Ferhat Göçer Bazen Çok Özlüyorum Şarkı Sözü

Ferhat Göçer Bazen Çok Özlüyorum Sözleri Ferhat Göçer Bazen Çok Özlüyorum Şarkı Sözü

Ferhat Göçer o kadar güzel söylemişki bu şarkıyı hemen bu şarkının sözlerini sizlerle paylaşmak istedim çünkü bazen çok özlüyorum şarkısının sözlerini herkes öğrenmek bilmek isteyecektir.

Ferhat Göçer Bazen Çok Özlüyorum Şarkı Sözleri

Kış ortasında soğuk duş gibi
Sensizlikle uyandım
Geceler gündüzler dört mevsim
Sensiz mi yaşanacak
Bari bir hikaye anlatsam
İçinde eksik olsan
Herşeyde sen varsın
Olmasın ve senin yalanların

İşte o anlarda sensiz olmaz diyorum
Gözlerimde hayalsin
Bazen çok özlüyorum
İçime atıyorum sensiz olmaz diyorum
Gözlerimde hayalsin
Bazen çok özlüyorum

Kış ortasında soğuk duş gibi
Sensizlikle uyandım
Geceler gündüzler dört mevsim
Sensiz mi yaşanacak

Sessiz haykırışlarım
Yalnızlığım tek arkadaşım
İçime attıklarım ve senin yalanların
Döktüğüm gözyaşlarım nazlim.net
Sürgün olan aşklarım
İçime attıklarım ve senin

İşte o anlarda sensiz olmaz diyorum
Gözlerimde hayalsin
Bazen çok özlüyorum
İçime atıyorum sensiz olmaz diyorum
Gözlerimde hayalsin
Bazen çok özlüyorum

Bu yazı Şarkı Sözü içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

