Umut Akyürek Kalp Hırsızı Şarkı Sözü

Umut Akyürek Kalp Hırsızı Şarkı Sözü Umut Akyürek Kalp Hırsızı Sözleri

Umut Akyürek Kalp Hırsızı Şarkı Sözleri

Ah seni kalp hırsızı çekilmiyor bu sızı
Aah seni kalp hırsızı çekilmiyor bu sızı
Usulca geliverdin gönlüme giriverdin
Hani yemin etmiştin bir ömür sevecektin
Gecelerce ağladım hep kendimi suçladım
Çok zormuş sevmek seni
Dönülmez bir yoldayım çok geç anladım
Aaaah aaaaaaa aaah
Ah seni kalp hırsızı çekilmiyor bu sızı
Aah seni kalp hırsızı çekilmiyor bu sızı
Senin de için yansın gözlerin hep ağlasın
Benim gibi seveni bir daha bulamazsın
Gecelerce ağladım hep kendimi suçladım
Çok zormuş sevmek seni
Dönülmez bir yoldayım çok geç anladım
Aaaah aaah aaaa aaah aaaaaaaaah

Söz: Umut Akyürek ve Müzik: Ali Yıldırır

Bu yazı Şarkı Sözü içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

