Umut Akyürek Yarım Kaldım Şarkı Sözü

Umut Akyürek Yarım Kaldım Şarkı Sözü Umut Akyürek Yarım Kaldım Sözleri

Umut Akyürek Yarım Kaldım Şarkı Sözleri

Yine sensiz geçen günler
Hep ağladım gece, gündüz
Anladım, anladım, anladım artık
Beni hiç ama hiç sevmediğini

Yoksun artık hayatımda,
Parçalandım, yarım kaldım.
Yine sensiz geçen günler,
Hep ağladım gece, gündüz.
Hep ağladım gece, gündüz.

İnandırdın yalanına,
Aldın benden hevesini.
Anladım, anladım, anladım artık,
Beni hiç ama hiç sevmediğini

Yoksun artık hayatımda,
Parçalandım, yarım kaldım.
Yine sensiz geçen günler,
Hep ağladım gece, gündüz.
Hep ağladım gece, gündüz.

Söz: Meral Sezgin & Bilen Yıldırır ve Müzik: Bilen Yıldırır

Bu yazı Şarkı Sözü içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

