Umut Akyürek Canımı Yakıyorsun Şarkı Sözü

Umut Akyürek Canımı Yakıyorsun Şarkı Sözü Umut Akyürek Canımı Yakıyorsun Sözleri

Umut Akyürek Canımı Yakıyorsun Şarkı Sözleri

Sevdiğimi bile bile canımı yakıyorsun
Hiç ardına bakmadan nereye gidiyorsun
Ne çabukta unuttun yaşanan o günleri
Şimdi ellerin oldun, bıraktın hasretini
Sevdiğimi bile bile canımı yakıyorsun
Hiç ardına bakmadan nereye gidiyorsun

Ben nerde hata yaptım
Nasıl kaybettim seni
Şimdi kim avutacak yaralı şu yüreğini
Sevdiğimi bile bile canımı yakıyorsun
Hiç ardına bakmadan nereye gidiyorsun

Hani bensiz olamazdın? Ölümsüzdü bu aşkımız
Aldılar seni benden, şimdi iki yabancıyız
Ne çabukta unuttun yaşanan o günleri
Şimdi ellerin oldun, bıraktın hasretini
Sevdiğimi bile bile canımı yakıyorsun
Hiç ardına bakmadan nereye gidiyorsun

Ben nerde hata yaptım
Nasıl kaybettim seni
Şimdi kim avutacak yaralı şu yüreğimi
Sevdiğimi bile bile canımı yakıyorsun
Hiç ardına bakmadan nereye gidiyorsun

Söz: Meral Sezgin ve Müzik: Bilen Yıldırır

Bu yazı Şarkı Sözü içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

