Ulaş Oral Romeo Ölmeli Şarkı Sözü

Ulaş Oral Romeo Ölmeli Sözleri Ulaş Oral Romeo Ölmeli Şarkı Sözü

Ulaş Oral Romeo Ölmeli Şarkı Sözleri

Söylemekten yoruldum artık
Sen olduğunda körpe kayıplardan arındım
Korkulardan da yoruldum
Sen bağlacında birçok sözcüğe sarındım
Bir masum yüzlü çocuktum
Karanlık aldı beni
Bu evler caddeler neredeler
Dünya bile unutmuş beni
Romeo ölmeli Romeo ölmeli
Romeo ölmeli Romeo ölmeli
Romeo ölmeli Romeo ölmeli
Romeo ölmeli
Düştüm, düştüm de tutundum
Sen olmayınca bir tek sağ kaldım anladım
Her gece senle soyundum
Dünyanın ucunda durmadan sansüre takıldım
Sen hep güzelsin hiç korkma
Kurtar kendini bu oyunlardan
Herkes güçlü boy pos endam
Bak Romeo yerle yeksan
Romeo ölmeli Romeo ölmeli

Bu yazı Şarkı Sözü içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

