Ulaş Oral Etkisiz Eleman Şarkı Sözü

Ulaş Oral Etkisiz Eleman Sözleri Ulaş Oral Etkisiz Eleman Şarkı Sözü

Ulaş Oral Etkisiz Eleman Şarkı Sözleri

Bu benim dünyam, o da senin
Benimkisi seninkinden biraz farklı
Bu benim şarkım, o da senin
Sana göre çok yarımdı ama bence tamdı

Bu benim kimyam, o da senin
Protonları, nötronları hepsi aynı
Bu benim rüyam o da senin
Sana göre ulaşması çok zor, bence kolaydı

Hep ben kendimi yarıştırdım.
Toplama Çıkartma çalıştırdım.
Rakı ya da şaraba alıştırdım.
Etkisiz Eleman mı olmalıyım

Bu benim şehrim, o da senin.
Benimkinde gündüz yok, gece uzundu.
Bu benim gardım, o da senin.
Zaten tüm silahlarımız hep tutuktu.
Bu benim dünyam o da senin

Bu yazı Şarkı Sözü içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

