Ulaş Oral Beni Bırakma Şarkı Sözü

Ulaş Oral Beni Bırakma Şarkı Sözü Ulaş Oral Beni Bırakma Sözleri

Ulaş Oral Beni Bırakma Şarkı Sözleri

Martılar geçer çığlık çığlığa düşlerimden.
Martılar geçer hiç ses yok
Eski bir şilep gibi jilet olmayı beklerken ben
Bu halim yüzünde yeniden yüzdüğümden

İçtiğin sigaranın yanan ucundayım.
Her nefes aldığında içine çek diye beni usulca!
İçtiğin sigaranın her iki ucundayım.
Ama insanlar anlamazlar insanlar çok unutkanlar.

Uyan artık, uyan hiç durma.
Kim vardı yanında, kim olacak bundan sonra
Uyan artık, perdeleri aç
Hep senin dediğin gibi senden çalınmış aşk

Beni bırakma.

Süzüldüğünde, bir bıçak gibi kestiğinde,
Gözlerin tarafından sürekli öldürüldüğümde.
Martılar geçer durmadan Istanbullarımdan.
İnsanlar anlamazlar, insanlar çok hovardalar

Bu yazı Şarkı Sözü içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

