Ulaş Oral Dantes Şarkı Sözü

Ulaş Oral Dantes Şarkı Sözü Ulaş Oral Dantes Sözleri

Ulaş Oral Dantes Şarkı Sözleri

Öldüm, yenildim. Kalktım hemen
Tam zamanı şimdi bütün oyunların
Bir yaprak gibi savruldum dün gece
Hayat bir intikam zaten
Kırık bir cam gibi dağılmış
Bir kalp çıkartmak çok zor kalbimden
Bir yok oldum
Bir var oldum
Bir duvar gibi dimdik ayakta
Ah intikam ve aşk olmasa
Çıkarım karşına
Bak Dantes burada
İçtim zehirden, kalktım hemen
Tam zamanı şimdi cesur görünmenin
Bir volkan gibi patladım bu gece
Hayat bir geri dönüş zaten
Chateu D’If nerede
Dantes orada

Bu yazı Şarkı Sözü içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

