Ulaş Oral Yüz 100 Şarkı Sözü

Ulaş Oral 100 Şarkı Sözü Ulaş Oral Yüz Şarkı Sözü

Ulaş Oral 100 Yüz Şarkı Sözleri

100 ümde 1 ben var, 1 de öbür ben.
Kaçmak çok kolay insancıklardan,
100 leşmek çok zor inan, inan ki 100 ümle.
Acılar birikmiş 100’ümde.

Düşersem tutan sen de değilsen
Kanarsam yine en derinimden
100 ersem kaçıp can simidimden
100 100 eyim.

100 leşsem hemen kör kaderimle
Dağılsa 100 üm gülmeden önce
Düzelse hemen törpülenince
100 100 eyim yine.

100 ümde 1 yangınla uyandım sabah,
100 düm sularda söndü.
Sonra 100 düm 100 ümü birden
100 100 eyim artık ben ve öbür benle.

Kaçarken, düşerken, isterken, ararken, kaybederken her şeyi gördüm.
100’üm hep vardı sense kördün

Bu yazı Şarkı Sözü içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

