Ulaş Ay Affet Şarkı Sözü

Ulaş Ay Affet Şarkı Sözü Ulaş Ay Affet Sözleri

Ulaş Ay Affet Şarkı Sözleri

Yaptığım hataların farkındayım
Ne olur bir şans daha tanı bana
Bebeğim seni çok üzdüm biliyorum
Ne olur affet beni bu son defa.

Senden sonra hiç kimseye
Dokunamadım senin gibi
Başka bir sen hiç olmadı
Yapamadım başkasıyla
Hiç birşey aynı olmadı senden sonra

Affet ne olur bebeğim beni affet
Hadi gel kollarıma bitsin bu hasret
Acıya zaman yok ölümlü dünya
Affet ne olur seviyorsan affet

Dün gece ayrılık mektubunu okudum
Sanki ilk defa okur gibi ağladım
Sımsıcak damlalar akerken gözlerimden
Hala sana aşık olduğumu anladım

Senden sonra hiç kimseye
Dokunamadım senin gibi
Başka bir sen hiç olmadı
Yapamadım başkasıyla
Hiç birşey aynı olmadı senden sonra

Affet ne olur bebeğim beni affet
Hadi gel kollarıma bitsin bu hasret
Acıya zaman yok ölümlü dünya
Affet ne olur seviyorsan affet

Affet ne olur bebeğim beni affet
Hadi gel kollarıma bitsin bu hasret
Acıya zaman yok ölümlü dünya
Affet ne olur seviyorsan affet

Bu yazı Şarkı Sözü içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

