Uğur Işılak Namusum Üstüne Şarkı Sözleri

Uğur Işılak Namusum Üstüne Sözleri Uğur Işılak Namusum Üstüne Şarkı Sözü

Uğur Işılak Namusum Üstüne Şarkı Sözleri

Dalgalandım deli dolu
Taşıyorum geri dönmem
Sonsuzluğa giden yolu
Aşıyorum geri dönmem

Yarınları çektim dara
Hesapsızım gözüm kara
Doludizgin yangınlara
Koşuyorum geri dönmem

Nedir bela nedir çile
Rest çekmişim her engele
Nefes nefes aşkın ile
Yaşıyorum geri dönmem

Namusum üstüne
şerefim üstüne and içtim
Yansın dünyam yanarsa
Senden gayrı ne varsa
Vazgeçtim

Bu yazı Şarkı Sözü içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

