Uğur Işılak Gemileri Yakıyorum Şarkı Sözü

Uğur Işılak Gemileri Yakıyorum Sözleri Uğur Işılak Gemileri Yakıyorum Şarkı Sözü

Uğur Işılak Gemileri Yakıyorum Şarkı Sözleri

Yüreğimin gergefine
Artık isyan dokuyorum
Özgürlüğün gölgesine
Bedenimi çakıyorum

Bitsin artık bu kargaşa
İbret ile bakıyorum
Kapılmayın hiç telaşa
Tabuları yıkıyorum

Mert çorbamın namert tuzu
Meleyemem kuzu kuzu
Ya saplayın okunuzu
Ya da yaydan çıkıyorum

Sesim çıkmaz kanım aksa
Kanım akar sesim çıksa
Bunun adı yaşamaksa
Gemileri yakıyorum.

Bu yazı Şarkı Sözü içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

