Uğur Işılak Gözlerin Sözleri

Uğur Işılak Gözlerin Sözleri Uğur Işılak Gözlerin Şarkı Sözü

Uğur Işılak Gözlerin şarkısının sözleri bu yazımızda. Sözlerine geçmeden önce söyleyeyim ben bu şarkıyı bilmeyen kimse yoktur diye düşünüyorum çünkü gerçekten de çok güzel ve herkes tarafından bilinen bir şarkı. İşte benim çok sevdiğim ve sizlerinde sevdiğini düşündüğüm bu şarkının sözleri:

Deprem oldu yüreğimde
Gözlerine baktıgım an
Sıgındım gönül hanene
Can evimi yıktıgın an

Her yolda sana giderim
Gönlündür meskenim yerim
İsyan etti gecelerim
Kabus gibi çöktüğün an

Senle her an yandı bu can
Anladım uslanmaz yanan

Sanki gönlüm viran yurdu
Ne gün bitti ne gün durdu
Sanma ondörtlü yarası
Beni o gözlerin vurdu

Türküler yaktım inledim
Çok aşk öyuküsü dinledim
Sevda ne imiş anladım
Çıra gibi yaktıgın an

Her yolda sana giderim
Gönlündür meskenim yerim
İsyan etti gecelerim
Kabus gibi çöktüğün an

Senle her an yandı bu can
Anladım uslanmaz yanan

Sanki gönlüm viran yurdu
Ne gün bitti ne gün durdu
Sanma ondörtlü yarası
Beni o gözlerin vurdu

Bu yazı Şarkı Sözü içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

