Uğur Işılak İstanbulu Özledim Sözleri

Uğur Işılak İstanbulu Özledim Sözleri Uğur Işılak İstanbulu Özledim Şarkı Sözü

Uğur Işılak İstanbulu Özledim Şarkı Sözleri

İstanbul’dan ziyade
İstanbul’u özledim
Tertemiz, saf ve sade
İstanbul’u özledim

Gönül öksüz bu gece
Efkarlıdır her hece
Hasreti bile yüce
İstanbul’u özledim

Nefes nefes aradım
Dert çekmeye yaradım
O’nda kaldı muradım
İstanbul’u özledim

Ey masum bakışlı yar
Gözünde istanbul var
En az gözlerin kadar
İstanbul’u özledim

Bu yazı Şarkı Sözü içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

