Uğur Baş Sana Tutuldum Şarkı Sözleri

Uğur Baş Sana Tutuldum Sözleri Uğur Baş Sana Tutuldum Şarkı Sözü

Uğur Baş Sana Tutuldum Şarkı Sözleri

O güzel gözlere baktığım anda inan vuruldum..
Bir şeyler çekmisti O anda..
Kader alın yazısımı acaba..
Kalbim dile geliverdi
tutamadım sana olan hislerimi canım hislerimi..
Sana Tutuldum.
O güzel gözlere baktığım anda
inan vuruldum..
Bir şeyler çekmisti o anda, kader alın yazısımı acaba..
Kalbim dile geliverdi tutamadım
sana olan hislerimi canım hislerimi..
Olur ya belki bir sokakta karşılaşırız bir daha..
O güzel gözlere dalar giderim bir anda..
Götürür beni maziye nasıl olsa.

Bu yazı Şarkı Sözü içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Uğur Baş Sana Tutuldum Şarkı Sözleri için 2 cevap

  1. MÜCAHİT DEMİRTAŞ dedi ki:

    cenazeme geleceğini bilsem ölesim var

  2. MÜCAHİT DEMİRTAŞ dedi ki:

    yokluğun çekilmiyor bu tatvan da

Bir Cevap Yazın

