Uğur Arslan Aziz Yarim Şarkı Sözleri

Uğur Arslan Aziz Yarim Şarkı Sözleri Uğur Arslan Aziz Yarim Şarkı Sözü

Uğur Arslan Aziz Yarim Sözleri

Aziz diyar ElAziz
Madenin gülü kokmuyor sensiz
Hala haritanın sağ köşesindeyiz
Her defasında sensiz
Her defasında sana demliyiz
Aziz yarim ben yirmibeş sen hala onsekiz
Değişen hiçbir şey yok bak bizde
Telvelerin kabardığı diplerde
Eşrefin oturduğu mahalledeyiz
Her defasında sensiz
Her defasında sana dertliyiz

Yine duruyor mu
Toyluğunun kabri gamzelerinde
İşvenin alası savrulurdu tellerinde
Ne senden geçilirdi ne bu diyardan geçilirdi
Bir tutam saçın uğruna yaktıydım ben bu şehri
Sonra bende yandıydım içinde
Hiç gitmedim buralardan senelerce
Sensizlikten gidemedim bir Adım öteye
Bir derin yara
Bir derinlikli sevda bıraktın ya sen ya bana
Paylaşamadığım tek acı hatıra
Sustuğum en anlamlı dua yine sensin bana

Bu yazı Şarkı Sözü içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

