Ufuk Kızıl Gün Gibi Geçti Şarkı Sözü

Ufuk Kızıl Gün Gibi Geçti Sözleri Ufuk Kızıl Gün Gibi Geçti Şarkı Sözü

Ufuk Kızıl Gün Gibi Geçti Şarkı Sözleri

Yarim yalan miydi birer birer
Verdigin o sözler
Rüzgar oldu yoklugun savurdu beni
Acim oldu geçen günler
Bu kadar severken beni yalniz birakma
Korkarim ne yapacaksin o bos kollarda
Bu kadar severken beni yalniz birakma
Korkarim ne yapacaksin o bos kollarda
Yollarina ölürüm derdin
Simdi bitti her sey dedin
Kaybolup giderken seni göremedim
Hasretinle kavruldu geceler
Hüzünle tutuldu heceler
Aliskanligim oldu simdi
Gün gibi geçti seneler
Yollarina ölürüm derdin
Simdi bitti her sey dedin
Kaybolup giderken seni göremedim
Hasretinle kavruldu geceler
Hüzünle tutuldu heceler
Aliskanligim oldu simdi
Gün gibi geçti seneler
Bu kadar severken beni yalniz birakma
Korkarim ne yapacaksin o bos kollarda
Bu kadar severken beni yalniz birakma
Korkarim ne yapacaksin o bos kollarda
Yollarina ölürüm derdin
Simdi bitti her sey dedin
Kaybolup giderken seni göremedim
Hasretinle kavruldu geceler
Hüzünle tutuldu heceler
Aliskanligim oldu simdi
Gün gibi geçti seneler
Yollarina ölürüm derdin
Simdi bitti her sey dedin
Kaybolup giderken seni göremedim
Hasretinle kavruldu geceler
Hüzünle tutuldu heceler
Aliskanligim oldu simdi
Gün gibi geçti seneler

Bu yazı Şarkı Sözü içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

