Ufuk Kızıl Soğuk Ve Sıcak Şarkı Sözü

Ufuk Kızıl Soğuk Ve Sıcak Şarkı Sözü Ufuk Kızıl Soğuk Ve Sıcak Sözleri

Ufuk Kızıl Soğuk Ve Sıcak Şarkı Sözleri

Hala beni arıyorsun
Sorsalar sana özlüyorsun
Neden gittin desende boş
Senin gönlün dengesiz ve sarhoş

Aldılar ellerimden çaldılar yüreğimden
Şimdi nerelere gitsem yaş düşer gözlerimden
Aldılar ellerimden çaldılar yüreğimden
Şimdi nerelere gitsem yaş düşer gözlerimden

Nesen çocuksun ne ben oyuncak
Artık çiçeklerim solmayacak
Ümitsiz yarınlara veda ettim
Hep soğuktum ama şimdi sıcak

Ne sen çocuksun ne ben oyuncak
Artık çiçeklerim solmayacak
Ümitsiz yarınlara veda ettim
Hep soğuktum ama şimdi sıcak

Ses tonunda pişmanlık
O günlere dönüş yok
Tek tesellin anılar
Hayallerde yaşıyordun

Aldılar ellerimden çaldılar yüreğimden
Şimdi nerelere gitsem yaş düşer gözlerimden
Aldılar ellerimden çaldılar yüreğimden
Şimdi nerelere gitsem yaş düşer gözlerimden

Ne sen çocuksun ne ben oyuncak
Artık çiçeklerim solmayacak
Ümitsiz yarınlara veda ettim
Hep soğuktum ama şimdi sıcak

Ne sen çocuksun ne ben oyuncak
Artık çiçeklerim solmayacak
Ümitsiz yarınlara veda ettim
Hep soğuktum ama şimdi sıcak

Bu yazı Şarkı Sözü içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

