Ufuk Çakır Öyle Olsun Şarkı Sözleri

Ufuk Çakır Öyle Olsun Sözleri Ufuk Çakır Öyle Olsun Şarkı Sözü

Ufuk Çakır Öyle Olsun Şarkı Sözleri

Ömrümün dünü yıkılmış uğruna
Yine de demem beddua
İhtimaline razıyım yine
Bir küçük kuru kelamına
Ömrümün dünü yıkılmış uğruna
Yine de demem beddua
İhtimaline razıyım yine
Bir küçük kuru kelamına
Öyle olsun öyle olsun istemiyorsun
Ben senden ayrı ölürem gayrı ah biliyorsun
Öyle olsun öyle olsun istemiyorsun
Ben senden ayrı ölürem gayrı ah biliyorsun
Dermanın dili tutulmuş olsa da
Derdinle gel razıyım yine
Aşkın her yeri yakılmış uğruna
Doyulmuyor sevda haline
Dermanın dili tutulmuş olsa da
Derdinle gel razıyım yine
Aşkın her yeri yakılmış uğruna
Doyulmuyor sevda haline
Öyle olsun öyle olsun istemiyorsun

Ben senden ayrı ölürem gayrı ah biliyorsun
Öyle olsun öyle olsun istemiyorsun
Ben senden ayrı ölürem gayrı ah biliyorsun
Ben senden ayrı ölürem gayrı ah biliyorsun
Ben senden ayrı ölürem gayrı ah biliyorsun

Bu yazı Şarkı Sözü içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

