Ufuk Çakır İki Yaka Şarkı Sözü

Ufuk Çakır İki Yaka Sözleri Ufuk Çakır İki Yaka Şarkı Sözü

Ufuk Çakır İki Yaka Şarkı Sözleri

Köprüler kuruyorum kelimelerden
Melodilerle bağlıyorum iki yakayı
İki yakası bir araya gelmeyen sevgilerden
Bozuluyor dünyanın fiyakası
İki yakası bir araya gelmeyen sevgilerden
Bozuluyor dünyanın fiyakası
Anlatılır gibi mi bilemem
Tam şuramda saklı durur yarası
Hiç olmadım ki sevgi dilenen
Silinmiyor bahtımın karası
Anlatılır gibi mi bilemem
Tam şuramda saklı durur yarası
Hiç olmadım ki sevgi dilenen
Silinmiyor bahtımın karası
Köprüler kuruyorum kelimelerden
Melodilerle bağlıyorum iki yakayı
İki yakası bir araya gelmeyen sevgilerden
Bozuluyor dünyanın fiyakası
İki yakası bir araya gelmeyen sevgilerden
Bozuluyor dünyanın fiyakası
Anlatılır gibi mi bilemem
Tam şuramda saklı durur yarası
Hiç olmadım ki sevgi dilenen
Silinmiyor bahtımın karası
Anlatılır gibi mi bilemem
Tam şuramda saklı durur yarası
Hiç olmadım ki sevgi dilenen
Silinmiyor bahtımın karası
Anlatılır gibi mi bilemem
Tam şuramda saklı durur yarası
Hiç olmadım ki sevgi dilenen
Silinmiyor bahtımın karası
Anlatılır gibi mi bilemem
Tam şuramda saklı durur yarası
Hiç olmadım ki sevgi dilenen
Silinmiyor bahtımın karası

Bu yazı Şarkı Sözü içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

