Türkü İhtiyacım Var Şarkı Sözleri

Türkü İhtiyacım Var Sözleri Türkü İhtiyacım Var Şarkı Sözü

Türkü İhtiyacım Var Şarkı Sözleri

Sana öyle hasretim ki sözlerim yetmez
Eğer sana kavuşmazsam gözyaşım dinmez
Eller bilmez kıymetini ben gibi sevmez, yar
Yenildim sevdana yenildim biçare
Sensiz yüzüm gülmez

Bülbüller güllere gündüzler geceye
Nasıl muhtaç ise muhtacım öylece
Olmasın ayrılık olmasın sevgine
İhtiyacım var, var ihtiyacım var

Bülbüller güllere gündüzler geceye
Nasıl muhtaç ise muhtacım öylece
Olmasın ayrılık olmasın sevgine
İhtiyacım var, var ihtiyacım var

Ecel olsa beni senden ayıramaz ki
İki canı bir bedenden koparamaz ki
Senden başka kimse beni anlayamaz ki
Toprağım, yağmurum sevdiğim, sensiz yaşayamam ki

Bülbüller güllere gündüzler geceye
Nasıl muhtaç ise muhtacım öylece
Olmasın ayrılık olmasın sevdiğim, sevgine
İhtiyacım var, var ihtiyacım var

Bülbüller güllere gündüzler geceye
Nasıl muhtaç ise muhtacım öylece
Olmasın ayrılık olmasın sevdiğim, sevgine
İhtiyacım var, var ihtiyacım var
Türkü İhtiyacım Var Şarkı Sözü

Bu yazı Şarkı Sözü içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

