Turgay Başyayla Yanıyorum Şarkı Sözleri

Turgay Başyayla Yanıyorum Sözleri Turgay Başyayla Yanıyorum Şarkı Sözü

Turgay Başyayla Yanıyorum Şarkı Sözleri

Bahçe duvarından aştım
Sarmaşık güllere dolaştım
Öptüm sevdiğim helalleştim

Yanıyorum yanıyorum
Yanıyorum hele
Mail oldum gonca güle
Acem şalı ince bele

Bir bakışta yaktın beni
Derdinle bıraktın beni
Yaktın beni

Yanıyorum yanıyorum
Yanıyorum hele
Mail oldum gonca güle
Acem şalı ince bele

Yeter naz eyleme bana
Gayri naz eyleme bana
Gel göreyim kana kana

Bu yazı Şarkı Sözü içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

