Tunç Öz Allahından Bul Şarkı Sözü

Tunç Öz Allahından Bul Şarkı Sözü Tunç Öz Allahından Bul Sözleri

Tunç Öz Allahından Bul Şarkı Sözleri

Görmediğim bilmediğim birini sevmişim sanki
Teşekkürler ve sayende
Yanlışı doğruyu öğrendi şu kalbim

Ölümlü kalımlı dünyada her şeyden
Sıkılmışım artık isyan ediyorum
Yetmedi mi zaten bana yaptıkların
Yeter Allahından bul diyorum

Görmediğim bilmediğim birini sevmişim sanki
Teşekkürler ve sayende
Yanlışı doğruyu öğrendi şu kalbim

Ölümlü kalımlı dünyada her şeyden
Sıkılmışım artık isyan ediyorum
Yetmedi mi zaten bana yaptıkların
Yeter Allahından bul diyorum

Bu yazı Şarkı Sözü içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

