Sertab Erener Seni Sevmeye Hüküm Giydim Şarkı Sözü

Sertab Erener Seni Sevmeye Hüküm Giydim Şarkı Sözü Sertab Erener Seni Sevmeye Hüküm Giydim Sözleri

Sertab Erener Seni Sevmeye Hüküm Giydim Şarkı Sözleri

Seninle biz nerdeyiz ki
Nasıl bir ilişki bu
Nasıl hala yan yanayız
Yoksa birer alışkanlık mıyız
Yoksa birer alışkanlık mıyız

Anlaşılır yanı yok hayatımın
Sevişir gibi sevmek istemez canım
Bir sürü haller içinde halim
Seni sevmeye hüküm giydim

Bir hüznün kıyısında
Karıştım halkın arasına
Yalnızlığım koynunda sessiz
Nerdeyiz, nerdeyiz
Seninle biz nerdeyiz ki nerdeyiz

Bu yazı Şarkı Sözü içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

