Sertab Erener Karalama Defteri Şarkı Sözü

Sertab Erener Karalama Defteri Şarkı Sözü Sertab Erener Karalama Defteri Sözleri

Sertab Erener Karalama Defteri Şarkı Sözleri

İşte yeni bir sayfa daha sancısı doğum kadar ağır
Bir derin soluk alır gibi göğsüme dolar ağır ağır

O yapraklardan ne kağıt gemiler yaptık, attık
Sanki bir karalama defteri gönül
Yapıyor bozuyorum hep dönüp en başa
Ah karalayıp sayfa sayfa yeniden yazıyorum her defa bir daha

Sayfalar boyu yazıldılar
Kahramandılar hep gözümde
Savrulup yere döküldüler
Teker teker gönül bozgunundan

O yapraklardan ne kağıt gemiler yaptım, attım
Sanki bir karalama defteri gönül nazlim.net
Yapıyor bozuyorum hep dönüp en başa
Ah karalayıp sayfa sayfa yeniden yazıyorum her defa bir daha

Sanki bir karalama defteri gönül
Yapıyor bozuyorum hep dönüp en başa
Ah karalayıp sayfa sayfa yeniden yazıyorum her defa bir daha

Bu yazı Şarkı Sözü içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

